fbpx
Effektiviserar och förenklar

Agoy utrotar krångel

Agoys affärsidé är att erbjuda effektiva, kompetenta, säkra och molnbaserade program som förenklar arbetet inom ekonomi, redovisning och revision. Under ledstjärnan ”utrota allt onödigt krångel” skapar Agoy användarvänliga och tillförlitliga online-verktyg som snabbar upp och effektiviserar ditt arbete. Som bonus får du roligare arbetsdagar, där frustration och onödigt krångel ersatts av harmoni och sinnesfrid.

Agoy är grundat av Carl-Magnus Falk, själv auktoriserad revisor med egna byrån Falköga. Hans djupa kunskap om branschen och vilka frågor de brottas med i sitt dagliga arbete har legat till grund för programmet, dess funktioner och användarvänligheten.

Agoy är kostnadsfritt hela 2021. Programmet är än så länge i betaversion men släpps i en första skarp version i september 2021. Klicka ”Skapa konto” i övre högra hörnet, fyll i dina uppgifter och du är igång!

Se även Agoys instruktionsfilmer som ger dig en snabb överblick över Agoy. På den här sidan listar vi Agoys funktioner, både nuvarande och sådana som kommer snart.

Molnbaserad programvara

Alltid tillgängligt – alltid uppdaterat

Agoy är helt molnbaserat. En dator med internetuppkoppling är allt du behöver för att kunna arbeta varifrån du vill, när du vill. Back-up och programuppdateringar sker automatiskt och det är enkelt att låta flera medarbetare arbeta med samma projekt. Som administratör väljer du själv vilka behörigheter dina medarbetare ska ha och vilka av byråns kunder de ska få tillgång till.

Fungerar med dina nuvarande program

Vi har aldrig velat att Agoy ska kunna allt – utan vill vara bäst inom vår nisch. Agoy tar vid där andra program slutar. Om dina redovisningsprogram tar dig från A till B, så hjälper Agoy dig från B till C – och ända in i mål med dina periodbokslut och årsredovisningar. Exportera bara en SIE-fil från ditt redovisningsprogram och importera filen till Agoy. Det tar högst 30 sekunder och är allt som behövs innan du är igång med Agoy.

Agoy ger ekonomiavdelningar bättre överblick och byråer får ett verktyg som underlättar analys och öppnar ytterligare möjligheter för att ge avancerad företagsrådgivning.

Agoy har ambitionen att vara ”branschens program”. Det är skapat av en revisor som hittat lösningar på problem vi som vet att både vi och våra kollegor ha fått brottats med i sitt dagliga arbete. Agoy har också haft en uttalad ambition att få med många byråer och i dag är flera revisions- och redovisningsbyråer delägare i programföretaget. Sedan april 2021 är även Fortnox storägare med 30 procent av aktierna i AgoyIt AB.

Släpps i september 2021

Agoy finns sedan hösten 2020 ute i en betaversion. Du kan använda Agoy redan i dag och göra det mest som du kommer att kunna göra i det färdiga programmet, men vi vill vara helt säkra att allt är perfekt innan vi släpper programmet på riktigt.

Skapa konto och prova Agoy själv! Klicka bara på ”SKAPA KONTO” i övre högra hörnet och följ anvisningarna. Den första skarpa, färdiga versionen av Agoy släpps i september 2021. Därefter kommer vi att fylla på med fler funktioner allt eftersom (läs mer om Agoys funktioner här).

Ett antal byråer använder redan i dag Agoy för sina periodbokslut men vi vill vara hundraprocentigt säkra på att programmet är helt fritt från fel och buggar den dag det lanseras i skarp version. Agoy vänder sig till kunder med höga krav på noggrannhet och korrekthet. Vi säkerställer nu att programmet uppfyller dessa högt ställda förväntningar, in i minsta varje detalj.