AgoyIT is a Stockholm based fin-tech startup within the accounting industry, challenging the big corporations in Sweden with new, cloud-based work routines and collaboration.
We have just finished our beta version of the product and are close to release the first commercial version. Our small user base is expected to grow fast. Meaning, joining Agoy will be a startup journey with the aim to scale up the company massively within the coming years.
We are a small international team working mostly remotely, but we have offices in Stockholm and Växjö. We solve challenges together in an open and non-bureaucratic environment. Meetings and documents are in English.
We would love you to join us and grow all aspects of development at Agoy!
You have experience in developing cloud-based applications (SaaS, multi-tenant) in a structured and systematic way. Ideally you built already a product from scratch, or at least early stage to large scale.
You take ownership and responsibility of what you build and product as a whole. You are ready to learn new technologies and you are not afraid to speak your mind and help us make the right calls regarding technology, architecture and processes. You are happy to share your experiences.
You like working in a high paced environment with invested product owners and constructive dialogue within the team.
At Agoy you will take part in planning and decision making regarding the future development of the application. We invite you to make some of the hard tech related calls based on your experience of scaling web applications. You will lead the development of epics or whole programs being part of the product.
Here are some of the day-to-day tasks you can expect:
Node.js, React.js and TypeScript. We expect a solid understanding of web development with aforementioned technology. Startup mentality means (in our language) taking ownership and responsibility of parts of the code and product as a whole.
Beneficial (but not necessary) if you have a fin-tech/accounting background and have a solid understanding of Microsoft Excel (most of the requirements/business logic comes as Excel workbooks).
Also beneficial if you have experience working with AWS.
These are the technologies that you will be working with:
If you have questions about this position, you are welcome to contact: Carl-Magnus Falk, founder & CEO of Agoy, carl-magnus.falk@agoy.se
Please email your application to info@agoy.se
Please send us your application as soon as possible or no later than February 15th, 2021.
By applying for this position, you consent to the registration and processing of your personal data for recruitment purposes and in accordance with Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council (”GDPR”). Information provided will be available to Agoy and relevant individuals within the organization.
Nu söker vi en duktig och driven Senior redovisningskonsult!
Agoy är ett helt nytt program för periodbokslut och årsredovisning. Det är webbaserat och utvecklat i Sverige under senaste året.
Agoy är skapat av den auktoriserade revisorn Carl-Magnus Falk som driver egna byrån Falköga. Han kan branschen inifrån och vet vilka problem som byråer brottas med dagligen. Idén till Agoy föddes ur frustration över hur krångliga alla tidigare lösningar för periodbokslut var. Byråer var hänvisade till hemmasnickrade Excel-ark som saknade såväl överblick som användarvänlighet. Med hjälp av ett stort team med expertis i alla led – från ekonomer till programmerare, användardesigner, grafiska formgivare och fler – har Carl-Magnus förvandlat sin idé till en innovativ programvara.
Agoy söker en person med gedigen bakgrund inom redovisning som redovisningskonsult som vill vara med på vår resa att utveckla Agoy och programmet. Vi vill bygga ett grymt företag och en grym arbetsplats i absoluta framkant!
Din bakgrund
ca 10 års erfarenhet som redovisningskonsult
Dina arbetsuppgifter och krav för rollen
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta:
Carl-Magnus Falk, grundare & VD på Agoy, carl-magnus.falk@agoy.se
Vänligen mejla din ansökan till hr@agoy.se
Urval till intervjuer sker löpande och vi ser fram emot din ansökan snarast.
Genom att ansöka till denna tjänst lämnar du samtycke till att dina personuppgifter registreras och behandlas för rekryteringsändamål och i enlighet med Europaparlamentets och rådets förordning (EU) 2016/679 (”GDPR”). Lämnade uppgifter kommer att vara tillgängliga för Agoy och relevanta personer inom organisationen.